مراحل مختلف دانشجویی در ایران...


غریـــــــــــــــــــــــــــــــــب اشــــــــــــــــنا

 ترم اول (ترم جو گیرندگی)

الو سلام مامانی منم هوشنگ وای مامانی نمیدونی چقدر اینجا خوبه دانشگاه فضای خیلی نازیه وای خدا خوابگاه رو بگو وقتی فکر میکنم امشب میخوام رو تختی بخوابم که قبل از من یه عالمه نخبه و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن و جرقه ی اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده تنم مور مور میشه...

راستی مامان تو کلاسمون یه بوی مخصوصی میاد شبیه بوی خونه ی اضغر شلنگ اینا بچه ها میگن این بوی علم و دانشه

لامصب اینقدرم این بو شدیده که یکی از بچه ها مدهوش شد

ترم دوم ترم (عاشق شدگی) 

اه مریم ای عشق من ای تموم زندگیم میخوام درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی با تمام وجود میخواهمت عزیزم

کی میشه این ترم لعنتی تموم شه من بیام خواستگاریت با هم ازدواج کنیم

ترم سوم (ترم افسردگی) 

الو مامان سلام مامانی مریم با من کات کرد مامان جون دارم میمیرم از غصه اون تمومه وجودم بود اون عشق اولم بود

ای خدا بیا منو بکش راحتم کن مامان من این زندگی رو نمیخوام دلم گرفته...

ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی)

الو سلام مهشید جون منم ساسان چطوری عشقم؟ خوبی نفس؟ پیدا میدا نیستی؟ گوشی گوشی پشت خطی دارم مامانمه بعدا بهت میزنگم...

به به ندا جون چه خبرا؟ کجایی فردا بیام ببینمت

ترم پنجم (ترم مشروط شدگی)

الو سلام استاد 

استاد تو رو خدا استاد جون بچت دارم مشروط میشم خواهش میکنم استاد فقط 2 نمره بده استاد تو رو خدا بخدا دیشب بابام سکته کرد مرد مامانمم دیشب از غصه از پله افتاد تو ای سی یو بستریه منم ضربه روحی خوردم دچار فراموشی شدم اصن شما رو یادم نمیاد قول میدم جبران کنم...

ترم ششم (ترم ولخرجیدگی)

الو مامان من خونه میخوام راستی اون 200 تومنی که فرستادی خرج پروزه شد دوباره بفرست

ترم هفتم(ترم پاتوقیده گی)

سلام داش مصی!

حاجی دمت گرم دیگه امشب بساز ما رو...

از اون پنیر شیرازیای ردیف بیار که مهمون دارم

3 سوتم ایس بیار میخوایم فضاپیمایی کنیم نوکرتم خیلی اقایی!

ترم هشتم(ترم فارغ التحصیلگی)

الو سلام خانم وا3 این اگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم گفتید که یه ابدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا میخواین... 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت2:49---5 دی 1391
ما که 2 ترم اول مشروط شدیم.به بعدیاش نرسیدیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,ساعت 18:56 توسط sh pishrOo| |


Power By: LoxBlog.Com

head>